I går var det avskjed med jentene. Trist men veldig, veldig koselig. Det ble brownies, is og timene fløy av gårde rundt bordet.

I dag blir det kvalitetstid med familien og Walter. Gleder meg til pitabrød og film. Men det blir ikke så lenge til neste gang, fordi jeg kommer sannsynligvis hjem en liten tur om 3 uker for å være med Tobias når han har perm fra militæret. I tillegg kommer mor og far å besøker meg allerede 19. oktober. Nå har også Caroline bestilt flybilletter til 6.-9.november! Da skal vi feire bursdagen hennes og kose oss på Bon Iver konsert. Gleder meg veldig til å få besøk!

I morgen på dette klokkeslettet sitter jeg og Martine på flyet til London. To kofferter er nesten ferdig fylt opp nå, men det har de egentlig vært i flere dager nå. Føler meg spent, nervøs, gira, småredd, trist og veldig glad på en gang. Det som bekymrer meg mest er studentøkonomi og vanskelighetsgraden i politikkfagene. Det kommer jeg helt sikkert til å finne ut av fort. Men mest av alt gleder jeg meg veldig!

